Wednesday, January 2, 2013

Pertunjukan Mempergunakan Kuasa Yang Menjolok Mata

Album kedua metal yang aku beli selepas chaos ad (sepultura) adalah album Pantera Vulgar Display Of Power. Aku beli album ini bukan disebabkan oleh gitaristnya atau vocalistnya. Masa tu aku tak kenal diaorang tu sape. Aku jatuh cinta dengan sound Pantera dalam album ini. Sound gitar dan drum yang tersendiri dan outstanding menyebabkan aku nak album ini dan hasilnya amat berbaloi. Lagu yang sedap dan layan dari awal hingga akhir. Rekomended....worth to buy and collect. P/s Mr Berteromber...saya juga rasa inilah album terbaik Pantera.

2 comments:

  1. Aku pun sependapat dengan lu bro...album ni memang terbaik

    ReplyDelete
  2. macam Phil Anselmo penah ckp " this is the only true heavy extreme metal album that reached Number 1 on Billboard Chart " . Hahaha

    ReplyDelete